.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر ارشاد؛
خاكريز اول ايران در مبارزه با اسرائيل، غزه و لبنان است
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اينكه بي‌توجهي به حمايت از مردم لبنان و فلسطین ، اسرائيل را براي حمله به ايران جسورتر مي‌كند گفت: خاكريز اول ايران در مبارزه با رژيم صهيونيستي حمايت از مردم مظلوم غزه و لبنان است...
خاكريز اول ايران در مبارزه با اسرائيل، غزه و لبنان است

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: خاكريز اول ايران در مبارزه با رژيم صهيونيستي حمايت از مردم مظلوم غزه و لبنان است.

به گزارش فارس، سيدمحمد حسيني جمعه شب در يادواره 165 شهيد گلزار شهداي سيد نظام‌الدين قائمشهر كه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اين شهر برگزار شد، با اشاره به اينكه بي‌توجهي به حمايت از اين كشورها اسرائيل را براي حمله به ايران جسورتر مي‌كند، يادآور شد: كساني كه در داخل كشور شعار عدم از حمايت از مردم ستمديده را بيان مي‌كنند، از واقعيت‌هاي جهان بي‌اطلاع هستند.

وي با بيان اينكه ايران بايد براي حفظ منافع خود در كشورهاي فلسطين، لبنان، عراق و افغانستان حضور فعال داشته باشد، افزود: حضور ايران در حياط خلوت آمريكا در منطقه منافع ملي كشور را تامين مي‌كند.
حسيني با تاكيد بر اينكه اقشار مختلف كشور بايد در تامين منافع ملي وحدت‌رويه داشته باشند، تصريح كرد: تغيير شيوه مبارزه عليه ايران در دنيا از جنگ مستقيم به بمباران ضد فرهنگي و ضد اخلاقي نشان مي‌دهد در شرايط فعلي كشور به وحدت بيش از هر چيز ديگر نيازمند است.
وي بر ادامه راه انقلاب به عنوان تنها راه پيروزي كشور در دنيا تاكيد كرد و گفت: در اين نبرد جديد همه مردم بايد احساس مسئوليت كرده و با بينش و بصيرت با اين تهاجم فرهنگي مقابله كنند.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اعلام اينكه نبايد تصور شود براي مبارزه به دشمنان قسم‌خورده ايران بايد مرزهاي دفاع را به داخل كشور محدود كرد، يادآور شد: بدون برنامه‌هاي فرامنطقه‌اي نمي توان از هجوم دشمن به داخل ممانعت كرد.
وي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به هفته دفاع‌ مقدس اظهار داشت: عده‌اي دفاع ‌مقدس را پايان يافته مي‌دانند، در حالي كه اين ديدگاه صحيح نيست و مردم ايران در صحنه‌هاي مختلف اين را ثابت كرده‌اند.
حسيني با اشاره به اينكه روحيه شهادت‌طلبي عامل مهمي در پيروزي ايران به شمار مي‌رود، افزود: لحظات زيبايي از شور و روحيه ايثار و شهادت رزمندگان ايران در هشت سال دفاع‌مقدس بيان شده است كه نبايد آنها را افسانه پنداشت زيرا شاهدان بسياري در اين لحظات حضور داشته‌اند.
وي با تاكيد بر اينكه جوانان ايران هنوز هم با روحيه شهادت‌طلبي گوش به فرمان رهبري هستند، يادآور شد: لحظه به لحظه هشت سال دفاع مقدس بايد ثبت و ضبط شده و براي آيندگان بازگو شود و اين حماسه نبايد به چند فيلم و كتاب خلاصه شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.